Doprava a platba
Doprava zásilek
Dopravu zajišťuje Zásilkovna a Česká pošta. Zásilky lze odeslat na odběrná místa Zásilkovny a České pošty a vyzvednout je v době, která vyhovuje Vašim potřebám. Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásobách zobrazených u produktu. Při nákupu nad 2000,-Kč Vám zboží doručíme zdarma.
Platba za objednávku
Platbu za objednané zboží je možné provést v hotovosti nebo platební kartou přímo v našem krejčovství, převodem na bankovní účet 2400206664/2010 se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo lze zboží zaslat na dobírku.
Osobní odběr
Při výběru možnosti osobního odběru získáte k objednávce PIN kód. Díky tomuto PIN kódu mohou zásilku na naší provozovně převzít i osoby, které nejsou uvedeny ve fakturačních nebo dodacích adresách, např. Váš rodinný příslušník nebo zaměstnanec.
Informace o produktech
Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty , aktuální skladové zásoby, různé identifikační kódy a v některých případech návody, videa nebo technické dokumenty ke stažení. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.
Pojištění zboží
Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena, doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele, případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.
Výměna zboží
Nesedí Vám velikost nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží. Poskytujeme až 30 denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.
Vrácení zboží
Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží s originálním balením bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Instalace zakoupeného zboží
Veškeré zboží zakoupené v našem eshopu obsahuje český návod k použití buď to v přibaleném dokumentu nebo na jeho obalu. V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Sledování zásilek
O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email a při odeslání i formou SMS. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.
Reklamace zboží
Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formulář Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.
Servis zboží
Jsme výrobci nabízeného zboží, případné opravy a úpravy provádíme přímo v naší dílně.